Wiktenauer logo.png

Page:Ehrentitel und Lopspruch der Fechtkunst (Christoff Rösener) 1589.pdf/9

From Wiktenauer
Jump to navigation Jump to search
This page contains changes which are not marked for translation.

This page has been proofread, but needs to be validated.

diese Ritterliche Kunst ehren vnd fordern / Also / das sie von etlichen Keysern mit Priuilegien vnnd freyheiten begnadet worden / das die jenigen / welche diese Ritterliche Kunst gelernet vnnd gebrauchen / was Marxbrüder sein ( Die federfechter ausgeschlossen ) einen offenen Heim / neben einem starcken Lewen führen mügen. Weil Mir dann wissend/ das E. Gn. selbst diese Ritterliche Kunst üben / vnd an derselben Hoff täglich durch eigene fechter brauchen lassen/ Als hab ich dieses Tractetlein ( neben einem angehängten Gesank ) darinn das gantze Fundament der löblichen Fechtkunst begriffen / E. Gn. zu Ehren in Druck vorfertiget. Bin demnach in vntertheniger hoffnung / E. G. Werden ihr dieses Tractetlein gnedigst gefallen vnd lieb sein lassen ( wie ich auch hierumb vnderthenig bitten thue. ) Dann E. Gn. ich sonst mit nichts bessers zu dem mahl zu vorehren vermüglichen. E. Gn. wollen also zu diesem mahl gnedigst vor lieb nehmen/ Mein Gnediger Herr / wie bishero geschehen / sein vnd bleiben. Befehl E. Gn. in Gottes schutz und schirm. Geben in Dreszden / den 1. Julij / im 1589. Jar.

E. Gn.

Vnderthen.

Christoff Rösener
Meister des Schwerts.